Oldalak


GYERMEK IMÁJA

Életemnek, szüleimnek Atyja Istenem! Gyermekhittel kulcsolom imára kezem. hogy szívem szeretetével mondjam el imámat. Kicsiny szívtől, tudom, nem, vársz nagy fohászt. Szeretnék mégis őszintén és tiszta szívvel megnyilatkozni előtted.

Megnyilatkozni úgy, mint gyermekhez illik, ki nem ismeri még az életnek zord és rideg oldalát. A gyermekálmok színes világában és a rólam, való gondoskodás szeretetében én gondtalanul és boldogan élek, - Atyám.

Kinek köszönjem meg a sok szépséget és jóságot, amelyet eddig éltemben kaptam? Tudom, hogy jó szüleimnek hálával tartozom. Az ő szeretetük segít gondtalanul élni, az ő aggódásuk vigyáz reám. De úgy érzem, Istenem, Te adod nékik az erőt; dolgozni értem.

A Te égi szeretetedből merítenek, hogy szeressenek engem. A Te hited táplálja őket, hogy vezessenek utamon. A Te reményed szépíti álmaikat, hogy széppé tegyék életemet. Értem égő szívük szeretetében Te vigyázol reám, s ezért az égi jóságért mondok imádságomban köszönetet.

Köszönetem mellett kérésemet is hadd küldjem Hozzád, - Istenem. Érzem, hogy meghallgatod, mert tanultam, tudom, Jézus tanította, a Te legjobbik fiad, hogy kedvesen veszed a gyermekszívek imádságait, s ha nagyon zord az élet és rideg az ember - gyermekszívekben helyezd el a Te országodnak titkait. Kérem, légy segítője továbbra is azoknak, akik szeretnek, akiktől élelem sok sok öröme és boldogsága függ.

Nekem adj erőt, jó lenni, - Istenem. Jó lenni szüleimhez, testvéreimhez, tanítóimhoz, barátaimhoz. Jó lenni a Te egész teremtett világodhoz - s jó lenni mindenek felett hozzád, égi Atyámhoz. Jó lenni a Te nevedben, a Te törvényeid szerint. Imádságomnak, fohászomnak ez a vágya, ez a reménye.

Kérlek, Atyám, hogy életem tévedéseit, botlásait, ne ródd fel. Figyelmeztess szüntelen arra, hogy mit, hogyan kell cselekednem, hogy másoknak is öröm és boldogság származzék abból. Ezzel engedd meghálálnom mindazt, amit értem tesznek, velem cselekednek.

Gyermekhittel arra kérlek: úgy segítsen szereteted, úgy vezessen gondviselésed, úgy érezzem és úgy fogadjam égi figyelmeztetéseid, hogy ne csak a földi élet mértékével mérve legyek jó gyermeke földi világunknak, hanem a Te égi mértékeddel mérve is jó és igaz gyermekévé válhassak a Te országodnak. Amen.

Forrás ~ Internet